2013. február 25., hétfő

18. Sophie



   Megint otthagyta, ő meg töprenghetett magában, hogy mi is legyen. Kezdte igazán a pokolba kívánni a fiút. Szórakozik vele?
   Már csak azért is lekapcsolta a villanyt, miközben a hátát az ajtónak vetette és úgy bűvölte a fürdőt. Fogalma sem volt arról, hogy mit fog tenni akkor, ha Jonne visszatér. Egy biztos, a szőkeség megérdemelt volna egy alapos orrba verést, amiért kínozza.
   Az ajtó végül kinyílt Jonne pedig újra feltűnt, immár felöltözve és nem csak egy szál törülközőbe csavarva.
-          Mi a fenét akarsz? – Bukott ki a nőből a kérdés, kissé ingerültebben, mint ahogy kellett volna.
-          Parancsolsz? – Nézett rá Jonne meglepetten.
-          Jól hallottad. Mit akarsz? Ha megcsókollak visszacsókolsz, ha többet akarok elszaladsz, ha itt maradok úgy viselkedsz, mintha azt várnád, hogy mikor megyek és amikor elindulok, akkor maradásra kérsz. Mi a fenét akarsz? – Toppantott a lábával idegesen.
   Nem értette maga sem, hogy mi ütött belé, nem szokták tudni ilyen könnyen kihozni a béketűréséből, de cseppet sem tetszett neki, ahogy a férfi játszadozott vele. Épp elegen voltak, akik ezt tették, nem kellett még egy ember, aki csak használni akarta.
-          Én… Nem… - dadogott a srác össze vissza, mire Sophie még mérgesebb lett.
-          Te… Nem… Ö… Izé… A vállad nem akarod megrántani megint? – Sziszegte. – Tudod mit? Lehet, hogy a rajongóid élvezik ezt, de én nem! Azt hiszem tévedtem, mikor azt hittem, hogy más vagy, mint a többi – nevetett fel keserűen. – Ugyanolyan öntelt barom lehetsz, mint a többi énekes, csak ezerszer jobban titkolod. Játszod itt az ártatlant, de nem is vagy az. Csak az őrületbe akarod kergetni a nőket igaz? Hát gratulálok. De tudod mit Jonne? Cseppet sem érdekel, hogy híres vagy-e vagy sem, nem ezért jöttem ide én csak… - harapott bele az alsó ajkába, mikor rájött, hogy milyen hatalmas düh tombol benne és mennyire kimutatja mit is érez. Nem kellett volna ez a kirohanás. Ő nem ilyen. De a fiú egyszerűen ezt hozta ki belőle. – Istenem mennyire ostoba vagyok. Te is csak férfi vagy, semmivel sem jobb, mint ők odakint. Bár ne kerestem volna ma valami programot, bár ne találtam volna rá a bandádra és bárcsak ne lettem volna kíváncsi arra, hogy mi is az a Negative – túrt bele idegesen a hajába. – Francba – nevetett fel újra, minden öröm nélkül, aztán megindult kifelé, nem törődve azzal se, hogy Hata kint van-e vagy sem.
   A karjára hosszú ujjak fonódtak, amint résnyire nyitotta az ajtót, egy tenyér meg a sima fára simult és visszacsapta azt, miközben egy határozott mozdulttal megpördítette a lányt a tengelye körül és még mielőtt még annyit mondhatott volna, hogy fapapucs, Jonne éhes keselyűként csapott le a szájára.
   Na nem. Ilyet többet nem játszunk – gondolta Sophie magában miközben ellökte magától a fiút, aki idiótán vigyorgott rá.
-          Szórakozz mással – ripakodott rá.
-          Nem szórakozom – állította Jonne.
-          Akkor mi a fenét csinálsz? – Nézett rá immár teljesen összezavarodva.
-          Kulcsra zárom az ajtót – fordította el a kis fémlapot a zárban.

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Amikor először olvasom a fejezeteket akkor először csal a történetet látom. Második olvasatra szoktam figyelni az egyéb finomságokra, Jonne fejezete nyugodt,simogató volt a benne lévő gondolatok ellenére, míg Sophie fejezete vibrált, hömpölygöt, mint Kesha legtöbb írása.
    Ha azonban most szemszöget cseréltetek akkor többet nem írok semmit a tetszetten kívül. Csóközön!
    ma27

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nyugodtan írj bármit, és igen, ezért mondtam, hogy számomra egyértelmű, hogy ki kicsoda: ) Ő vibrál, én meg elvagyok, mint hal a vízben

    VálaszTörlés